onsdag 17 mars 2010

Karriär...

Nu är det 2010 och jag hade kallt räknat med att vara rik och berömd vid det här laget, men mitt liv ser i stort sett likadant ut som för 5 år sedan. I går hamnade jag mitt i ett nyårsfirande. Funderar därför starkt på att bli persier för då kan jag skjuta upp det i ungefär 620 år och vid det laget borde till och med jag ha kunnat göra karriär.
Jag träffade också en människa som verkligen gjort karriär. Ändå ville han helst bara prata om att det var dags att börja träna igen, för det var nästan ett år sedan sist. Tror faktiskt inte ens att han minns var gymmet ligger så han bör nog byta gym i så fall. Man kan nämligen inte komma tillbaka till SATS i hans skick efter 8 månader. Föreslog att ha kunde säga att han varit pappaledig, men det sa han tydligen förra året. Man kan inte komma tillbaka till instruktörerna med en midjeväska av fett!! Det är som att komma tillbaka till Betty Ford klinikern i en nerspydd taxi med lampskärm på huvudet!! Föreslog att han kunde smygträna i sjukgymnastiken på sin sambos jobb tills han var redo, men han ville hellre se tighta 18 åringar på trappmaskiner som han kunde coacha i karriären..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar