fredag 27 november 2009

Trött..

Äntligen är det helg. Det var länge sedan jag längtade så mycket efter helg. Det beror på att jag är galet trött. Och galet bakis.
Tisdag, onsdag & torsdag har jag pratat och umgåtts med kunder, både på dagarna och på kvällarna, sådant gör att man blir trött. I morse var jag så trött att jag försov mig, bara för att min kropp nämligen behöver mer än tre timmars sömn för att återhämta sig och fungera normalt. Hur som helst har det varit en extrem lyckad vecka, alla var intresserade och imponerade av vad min arbetsgivare lanserade även om det kanske fanns någon enstaka som lika väl kunnat stanna hemma. Det stora intresset innebär i sin tur att försäljningen kommer att öka ännu mer vilket är trevligt för alla parter, men det skall jag ägna mig åt nästa vecka.
Egentligen skulle jag fått mig en utgång i dag med, men med tanke på hur jag mår är det nog bra att jag ställde in den. I stället skall jag fixa traditionell middag med bakispizza och sedan med stor säkerhet somna, till något fördummande program, i soffan. Jag är såååå trött.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar