söndag 8 november 2009

Hjälp sökes..

Som varande kameleont och isprins får jag som bekant många frågor och funderingar från mina läsare. En del besvarar jag direkt, andra passar bättre att ta upp i ett mer publikt forum. Under helgen har jag fått en del frågor som passar bättre att avhandlas publikt. Det rör sig om frågor från förvirrade människor. För mig representerar dessa personers inlägg mycket av det jag försöker komma bort ifrån. Den mörka delen av människan. Hade de varit med i en Die Hard film så hade de krossats av en bil eller en hiss redan under förtexterna. Om Ni kan hjälpa dem, tveka inte.

Skulle vilja komma i kontakt med Dig som brukar hålla hov på den lokala pizzerian. Jag skulle vilja bli din narr (om inte den platsen är upptagen vill säga) Svar till: hovnarr@snabelskorochrutigbjallermossa.nu

Min drömtjej är som en Volvo S40 Addition, tyst, bekväm och piper när den behöver service. Själv träffar jag bara tjejer som har skyddad identitet och kör 740 men jag tror att du finns på riktigt.
Svar till: 4cylindrig@tretumssportavgassytemochhandmaladstripe.nu

Vill gärna testa att tillverka naturliga mejeriprodukter av bröstmjölk. Skulle därför vilja komma i kontakt med nyförlöst kvinna med nyfikenhet för livsmedelstekniska experiment.
Svar till: ommandebrost@ostgraddeochkesotillverkning.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar