fredag 28 maj 2010

IQ...

I dag är jag lika glad som en reseledare som fått ragg på grisfesten. Vet inte riktigt vad det beror på. Kanske för att det har varit en bra vecka. Kanske för att det har varit så mycket att göra att jag inte hunnit skriva. Kanske för att det har varit så mycket att göra, så jag helt enkelt skitit i att skriva och inte fått dåligt samvete.
Det kan också bero på att jag kommit på att jag är väldigt smart. För en tid sedan gjorde jag nämligen ett IQ test och fick reda på att jag hade 72 i IQ. Då kan jag knappt ens ställa upp i ”Are you smarter than a fifth grader” utan får ställa upp i ”Är du smartare än en apa” Det är nämligen högst otroligt att jag hade 72 i IQ för då är man så dum i huvudet att man inte ens kan gå upprätt.
MENSA har olika provtester som man kan göra för att liksom se om det är någon idé att ta deras riktiga tester. Efter lite meckande på att komma in på deras hemsida gjorde jag ett provtest och fick det glädjande beskedet att jag hade 86 i IQ. Upp 14% är inte dåligt. Det måste bero på all fisk och alla skaldjur jag äter…….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar