fredag 27 augusti 2010

Osynliga...

Sov dåligt i natt, så jag är väldigt trött i dag. Förmodligen beror det på att jag drömde lite skumt. I drömmen hade jag ett stuteri med osynliga hästar. Bara islandshästar. Jag hade inte någon stor gård eller herrgård och jag åkte inte omkring på mina ägor med en Land Rover. Jag var mer en vanlig hästkille som hade ett gäng hästar. Hästarna var jättesöta. Jag hade ganska många. Ungefär 30-40 stycken. Det skulle komma ett föl också.
I drömmen tyckte jag det var kul att ha stuteri med osynliga hästar, men lite jobbigt för det var så många att hålla reda på. De var väldigt små islandshästar, ungefär en halvmeter höga bara, men det gjorde inget. Tyckte de var precis lagom. Om man skulle glömma att rykta dem eller att mata dem, så gjorde det ju i och för sig inget. Det var ju bara osynliga låtsas hästar. Just nu funderar jag på hur det ser ut i min hjärna och om det är några andra som drömmer om att ha ett stuteri med osynliga islandshästar………

1 kommentar: